[TYPO3-UG Dutch] stdWrap.override?

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Tue Apr 18 09:57:50 CEST 2006

Hoi Daniel,

Sorry voor mijn late antwoord. Weekendje weg geweest naar het buitenland :)

Het leek mij ook al sterk dat het met de levels van de pagina's te maken
heeft dus daarom ook jouw suggestie toegevoegd!

Maar helaas, ook dit mocht niet baten, heb het net geprobeerd en alleen
de content in de right column wordt op level 4 nog getoond.

Dus na level 3 doet tie het niet meer :(

Groeten, Mark