[TYPO3-UG Dutch] stdWrap.override?

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Thu Apr 13 17:04:13 CEST 2006

Ik heb onderstaande code die er voor moet zorgen dat ALS er content in
de RIGHT column is ingevuld, dat dan de rechterkolom achter de  inhoud
van de Normal column wordt geplakt. Deze code komt uit het boek "Typo3
Enterprise Content Management", blz. 361/362 (Example: Using Two Columns)

Echter...deze code werkt op een pagina in level 1, op level 2, op level
3, maar weigert te werken op level 4

- Root Page
   - Homepage
     - Products
       - Product Category
         - Product A

Op de pagina Product A moet ik hem aan het werk zien te krijgen...dat
gebeurt niet (de div's worden wel gezet, maar de content is leeg) Op
alle bovenliggende pagina's werkt deze code wel. De template wordt als
basis template geinclude in de root-page....
Daaronder komen geen templates meer voor die deze code zouden kunnen
overschrijven!

De typoscript code is als volgt:
--
temp.inhalt < styles.content.get
temp.right < styles.content.getRight

temp.right.stdWrap.required = 1
temp.right.stdWrap.innerWrap = <div class="contentright"> | </div>

temp.right.stdWrap.preCObject < styles.content.get
temp.right.stdWrap.preCObject.wrap = <div class="contentleft"> | </div>

temp.inhalt.stdWrap.override.cObject < temp.right
--

de temp.inhalt wordt aan de subparts.bodytext gevoerd

subparts.bodytext < temp.inhalt

Iemand enig idee waarom dit maar 3 levels diep gaat en niet 4 of meer?

Bedankt,

Mark