[TYPO3-UG Dutch] Inloggen werkt niet

Harry xboesh at gmail.com
Mon Apr 10 17:44:05 CEST 2006

Ries van Twisk schreef:
> Waar ik 'toen' (ik heb er even mee gespeeld) geen vrijheid had en redelijk
> vast zat aan een 3 kolom design ben ik nu geheel vrij in mijn keuze.
Is nu niet meer, je kunt je eigen template maken. Of er een kiezen en
aanpassen.

> Tesamen met TypoScript kun je de meest fantastische dingen maken.
klopt maar soms kan het voor komen dat je gewoon niet te veel moet
willen. De eindgebruikers, de klant moet het uiteindelijk begrijpen en
er mee omgaan.

> Menu's die automatisch gemaakt worden met CSS,
No problem

> via gif-builder. Kijk hier maar een s naar :
> http://metamorf.mine.nu:8048/ (site sterk in ontwikkeling).
Da's andere koek maar op te lossen met gewone gif'jes (niet elke week
het menu wijzigen)
Voor sites van het niveau als http://www.nkindoor.nl of
http://onk2006.avsprint.nl is Typo3 gewoon een te grote vrachtauto. Die
10 pagina's passen met gemak in Joomla!

> De  menu aan de linkerkant worden dus automatisch gemaakt door Typo3.
> Geen 'gedoe' met photoshop!
Ieder zijn voorkeur.
Voorlopig ga ik die steile leercurve beklimmen.
Joomla! is gewoon een ander auto, het rijdt ook maar dan anders.