[TYPO3-UG Dutch] Inloggen werkt niet

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Apr 10 16:50:01 CEST 2006

>Mag ik even een gewetensvraag stellen? Ik ben sinds enige tijd aan het
>rondkijken naar een goed CMS systeem en volg de berichten op deze
>nieuwsgroep met regelmaat. Daarnaast kom ik tijdens mijn orientatie ook
>vaak Mambo/Joomla tegen. Wat heeft jou doen besluiten om van
>Mambo/Joomla over te stappen naar Typo3? Of in bredere zin: wat zijn de
>belangrijkste argumenten om voor Typo3 te kiezen boven Mambo?Joomla?

Beste Harry,

voor mij was het de beslissing dat ik ontzettend veel vrijheid heb kwa
design.
Waar ik 'toen' (ik heb er even mee gespeeld) geen vrijheid had en redelijk
vast zat aan een 3 kolom design ben ik nu geheel vrij in mijn keuze.
Tesamen met TypoScript kun je de meest fantastische dingen maken.
Menu's die automatisch gemaakt worden met CSS, of menu die gemaakt worden
via gif-builder. Kijk hier maar een s naar :
http://metamorf.mine.nu:8048/ (site sterk in ontwikkeling).
De  menu aan de linkerkant worden dus automatisch gemaakt door Typo3.
Geen 'gedoe' met photoshop!

Mocht je specifieke wensen hebben, dan gewoon even hier posten.
Allicht dat ik of andere direct antwoorden voor je hebben.

groet,
Ries

--
Ries van Twisk