[TYPO3-UG Dutch] Inloggen werkt niet

Hans van de Laar nospam at nospam.com
Mon Apr 10 16:44:40 CEST 2006

Hallo Harry,

>Na 3 jaar Mambo en nu al weer 1 jaar Joomla! dacht ik dat ik klaar
> was voor het echte werk, ik ga een Typo3 site bouwen... oeff.
Mag ik even een gewetensvraag stellen? Ik ben sinds enige tijd aan het
rondkijken naar een goed CMS systeem en volg de berichten op deze
nieuwsgroep met regelmaat. Daarnaast kom ik tijdens mijn orientatie ook
vaak Mambo/Joomla tegen. Wat heeft jou doen besluiten om van
Mambo/Joomla over te stappen naar Typo3? Of in bredere zin: wat zijn de
belangrijkste argumenten om voor Typo3 te kiezen boven Mambo?Joomla?

--
Met vriendelijke groet,
Hans van de Laar