[TYPO3-UG Dutch] Inloggen werkt niet

Harry xboesh at gmail.com
Mon Apr 10 17:35:19 CEST 2006

Ho ho, ik stap niet over.. ik wil Typo3 erbij doen omdat Joomla! thans
nog niet zo'n autorisatie structuur heeft (eind dit jaar wel).
Als ik een site moet maken kijk ik eerst of het echt niet met Joomla!
kan. Er lopen op het www verschillende discussies over voors en tegen.
Maar kort door de bocht: als ik een grote complexe site moet maken voor
veel gebruikers en back-end users met verschillende rechten... dan pak
je Typo3. Wil je een kleine tot middelgrote site met beperkt aantal
webredacteuren maar een hoog gebruikersgemak dan neem je Joomla!
Qua extensies doet Typo3 niet onder voor Joomla! (of andersom :-)
Voordeel is dat de meeste extensies van Joomla! plug-play zijn, het
meeste staat meteen goed en werkt, configuratie gaat veelal via
radiobuttons. Ik zou zeggen probeer het eens !
Inloggen met admin/admin: http://demo.joomla.org/
Have fun.
Grt,
  - Harry -