[Typo3-UG Dutch] volledige kopie maken typo3 website

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sat Sep 3 19:34:48 CEST 2005

Hoi Elibert

> ok dus via import/export. Zie net dat het verschillende versies zijn.
> dus het gaat van 3.7.0 naar 3.8.0. Is het een mogelijkheid om een 3.7.0
> (dummy) te installeren en zo te importeren/exporteren. Ik las namelijk
> dat de import/export tool van 3.7.0 niet zo stabiel werkt als die van
> 3.8.0.

Dat het niet wil durf ik niet beweren. Maar als het niet gaat tast je in
het duister t.a.v. de oorzaak.
Dus zorg er in elk geval voor dat de versies van de source gelijk zijn.

In elk geval zul je de handleiding installatie/update er eens even op
moeten naslaan. Want om er maar vanuit te gaan dat het zonder meer werkt
als je zo'n move maakt, is wel heel erg optimistisch.

> Bedoel je alle mappen van de "van"-site de standaard mappen te laten
> overschrijven en vervolgens de database dump te laten inlezen. Wat is

Nee, ik bedoel juist alleen specifieke mappen. Unix/Linux werkt met
symbolic links en wat daarmee precies gebeurt als je de bovenliggende
map in z'n geheel kopieert is me niet duidelijk. Maar het lijkt me
"vragen om moeilijkheden".

Succes,

Daniel