[Typo3-UG Dutch] volledige kopie maken typo3 website

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sat Sep 3 08:52:25 CEST 2005

Elibert,

Nog een kleine aanvulling:

Bij het nalezen van je posting zie ik nog de hartekreet:
 > Hoe maak ik een goede werkende kopie van een
 > website?

De standaard manier is door te exporteren en te importeren.

Lege site aanmaken met dummy pakket.
In de "van"-site op het wereldbolletje klikken. Kiezen voor
"Exporteren". Beantwoord de vragen en kleur de plaatjes.
In de "naar"-site op het wereldbolltje klikken en, je voelt hem al
aankomen, kies voor "Importeren".

Hiermee bewandel je de officiele weg. Dat dat altijd goed gaat wil ik
niet beweren, maar zo hoort het wel.

Succes,

Daniel