[Typo3-UG Dutch] volledige kopie maken typo3 website

Elibert van Doornen e.vandoornen at chello.nl
Sat Sep 3 18:50:45 CEST 2005

Daniel Doesburg wrote:

> Dat kun je niet zonder meer kopieren. Windows => Windows gaat wel en ook
> Unix => Unix maar Windows => Unix of andersom, daganiehè!

> Jawel. Dan moet je het doen zoals ik in mijn aanvullend mailtje
> beschreven heb.

ok dus via import/export. Zie net dat het verschillende versies zijn.
dus het gaat van 3.7.0 naar 3.8.0. Is het een mogelijkheid om een 3.7.0
(dummy) te installeren en zo te importeren/exporteren. Ik las namelijk
dat de import/export tool van 3.7.0 niet zo stabiel werkt als die van 3.8.0.

> Ook kun je, als je weet wat je doet - en daar zit denk ik de kneep -,
> directories kopieren naar een reeds geinstalleerde TYPO3 onder windows
> en de database dumpen en weer inlezen. Maar het gaat mis zodra je de
> hele site in één keer kopieert.

Ben idd nog maar net bekend met Typo3, heb de site van iemand
overgenomen en probeer een beetje beeld te krijgen hoe diegeen alles in
elkaar heeft gezet.

Bedoel je alle mappen van de "van"-site de standaard mappen te laten
overschrijven en vervolgens de database dump te laten inlezen. Wat is
hiermee dan het verschil met zoals ik het in eerste instantie heb
gedaan? (Gewoon een kopie maken van de map en vervolgens de database
dumpen)

> Kan ik linux onder windows

> Zou ik hiervoor niet doen. Creeer je er nog een laag bij waar het fout
> kan gaan.

ok

Sorry beetje onduidelijk idd. Ik bedoel dat alle andere typo3
installaties werken dus dat verder mijn instellingen voor de server werken

Groeten,
Elibert