[Typo3-UG Dutch] volledige kopie maken typo3 website

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sat Sep 3 13:52:54 CEST 2005

E. van Doornen schreef:
> Dag Daniel,
>
> Allereerst bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik de poppetjes enorm laat
> dansen door een kopie te maken van een unix/linux systeem naar windows?

Dat kun je niet zonder meer kopieren. Windows => Windows gaat wel en ook
Unix => Unix maar Windows => Unix of andersom, daganiehè!

> Is het nu in zijn geheel niet mogelijk?

Jawel. Dan moet je het doen zoals ik in mijn aanvullend mailtje
beschreven heb.

Ook kun je, als je weet wat je doet - en daar zit denk ik de kneep -,
directories kopieren naar een reeds geinstalleerde TYPO3 onder windows
en de database dumpen en weer inlezen. Maar het gaat mis zodra je de
hele site in één keer kopieert.

Kan ik linux onder windows
> installeren? Heb wel eens gehoord van een makkelijke install van linux voor
> systemen met windows?

Zou ik hiervoor niet doen. Creeer je er nog een laag bij waar het fout
kan gaan.

>  > Heb verschillende andere typo3 installs geprobeerd en die werken
>  > allemaal prima (dummy-package, fc bigfeet).
> Maar dat is me niet duidelijk. Wat betekent hier "geprobeerd"?

Groeten,

Daniel