[Typo3-UG Dutch] volledige kopie maken typo3 website

E. van Doornen e.vandoornen at chello.nl
Sat Sep 3 12:55:51 CEST 2005

Dag Daniel,

Allereerst bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik de poppetjes enorm laat
dansen door een kopie te maken van een unix/linux systeem naar windows?

Is het nu in zijn geheel niet mogelijk? Kan ik linux onder windows
installeren? Heb wel eens gehoord van een makkelijke install van linux voor
systemen met windows?

Groetjes,
Elibert