[Typo3-UG Dutch] probleem th_mailformplus v3.7.0 & typo3 v3.8.0????

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Nov 24 09:26:43 CET 2005

Hoi Bart,

> ik heb dit zelf niet ondervonden, maar ik neem aan dat je in Debian  ook
> in /var/log/maillog (of /var/log/mail?) kan zien of het systeem  probeert
> mail te versturen. Als je daar mailtjes ziet binnenkomen  maar ze worden
> niet verstuurd dan is er misschien iets anders met je  systeem aan de
> hand. Als ze er niet binnenkomen dan is er misschien  onbedoeld iets in je
> Typo3 config verknuppeld?

Dank je voor je hulp. Ik heb dit zelf al een keer eerder gehad en toen is
het opgelost. Ik heb destijds een bug aangemaakt, zie:
http://bugs.typo3.org/bug_view_page.php?bug_id=0000464

Nu heb ik dus weer te maken met dezelfde bug helaas. Eens kijken of er een
patch of oplossing voor is.

Groeten,

Jordan van Bergen