[Typo3-UG Dutch] probleem th_mailformplus v3.7.0 & typo3 v3.8.0 ????

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Wed Nov 23 20:54:13 CET 2005

Hi Jordan,

Op 23-nov-2005, om 20:39 heeft Jordan van Bergen het volgende
geschreven:

> Iemand hetzelfde meegemaakt die net als mij, na de security alert
> mailformplus heeft geupdate naar de laatste versie en dat nu alle
> mails
> gewoonweg niet meer aankomen. Er komt dus geen enkele email meer
> aan en het
> lijkt er dus op dat de mailfunctie niet meer goed werkt. Meer info:
>
> OS: debian linux stable woody v3.0
> TYPO3 v3.8.0
> extensie: th_mailformplus v3.7.0

ik heb dit zelf niet ondervonden, maar ik neem aan dat je in Debian
ook in /var/log/maillog (of /var/log/mail?) kan zien of het systeem
probeert mail te versturen. Als je daar mailtjes ziet binnenkomen
maar ze worden niet verstuurd dan is er misschien iets anders met je
systeem aan de hand. Als ze er niet binnenkomen dan is er misschien
onbedoeld iets in je Typo3 config verknuppeld?

Bart