[Typo3-UG Dutch] NL-Documentatie

Hans Olthoff hans at alternet.nl
Wed May 25 12:02:25 CEST 2005

Janno Schouwenburg wrote:

> Tja, dat is maar de vraag. Als er een kwalitatief redelijk document is kan
> die best beschikbaar gesteld worden op typo3.org. Beter maken kan natuurlijk
> altijd nog. Maar ik begrijp dus dat we op typo3.org de 'nog niet af' versies
> neerzetten en verwijzen naar de 'af versies' op typo3.org. Dat klinkt wel
> werkbaar.

Beste Janno,

Binnenkort gaan we de NL versies van de Quickstart en de MTB/1 op
typo3.org plaatsen, zoals ik ook aangegeven heb bij de vrijgave van de
handleidingen.

Hiervoor was even overleg met Kasper en Robert Lemke nodig, want de
extensies die ik wilde registreren waren langer dan het aantal karakters
dat ik mocht gebruiken en de bestandsgrootte was groter dan de standaard
beschikbare 100K.

Nu deze zaken zijn opgelost, is het een kwestie van extensies bakken en
de manuals in het sxw formaat toevoegen.

Groeten,

Hans Olthoff