[Typo3-UG Dutch] NL-Documentatie

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Sat May 14 22:09:24 CEST 2005

Tja, dat is maar de vraag. Als er een kwalitatief redelijk document is kan
die best beschikbaar gesteld worden op typo3.org. Beter maken kan natuurlijk
altijd nog. Maar ik begrijp dus dat we op typo3.org de 'nog niet af' versies
neerzetten en verwijzen naar de 'af versies' op typo3.org. Dat klinkt wel
werkbaar.

Groeten,

Janno

news:mailman.1.1116100558.14180.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...