[Typo3-UG Dutch] NL-Documentatie

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Wed May 25 22:42:05 CEST 2005

Beste Hans & Janno,

We hebben op de UG dag afgesproken dat alle Nederlandse documentatie op
het nieuwe www.typo3.nl gepubliceerd zal gaan worden. Er is een aanvang
gemaakt met een Nederlands documentatieteam. Het lijkt mne dus niet
bepaald handig als jullie nu ander traject gaan bewandelen. Dat is
verspilling van tijd en energie. Bovendien proberen we nu wereldwijd
ieder land een goed eigen portal te geven, die allemaal via typo3.com
bereikbaar zullen worden en doorverwijzen naar de landdomeinen.
Uiteindelijk momt de documentatie die je nu op .org upload dus toch weer
op mijn bordje terecht.
We gaan voor Nederland ook 1 gebruikershandboek maken. Wil je daarom
jullie handleidingen bij Bas uploaden? Hij leidt momenteel het
Nederlandse documentatieteam.
Alvast bedankt, groetjes,

Sander

PS Kasper doet werkelijk helemaal niets behalve coredevelopment en is
puur voor de vorm lid van het .org team. Hij beantwoord dan ook van
slechts een paar mensen de email dus je kunt je beter beperken tot
Robert Lemke voor .org gerelateerde zaken.