[Typo3-UG Dutch] stricte (x)html + typo3

Paul Maas paulm at paulm.nl
Sat May 14 17:09:56 CEST 2005

Hallo, gisteren hebben we het ook even gehad over het strict houden van je
(x)html . Hierop ben ik eens naar een aantal door mij gemaakte sites gaan
kijken en ik krijg onderstaande output als ik hem door de w3c validator
haal. Dit is dus eigenlijk niet helemaal goed. Graag zou ik willlen dat hij
wel strict is maar hoe kan ik dit beriken. Mijn css+html templates zijn wel
strikt volgens de validator dus ergens veranderd typo3 er het 1 en ander aan
(wel begrijpelijk natuurlijk) maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat mijn
site wel stict wordt moet ik iets veronder door middel van typoscript? Graag
zou ik hierover iets meer te weten komen.

Wat me ook opviel was dat http://www.typo3.nl 1 van de weinige typo3
websites is die zelf ook strict is. Zelf http://www.typo3.org is niet strict
volgens de validator.
via onderstaande URL kun je de resultaten bekijken die de validator geeft.

http://www.paulm.nl/result.htm

Groeten Paul Maas