[Typo3-UG Dutch] stricte (x)html + typo3

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sat May 14 18:23:18 CEST 2005

Hmmm,

Dat vind ik moeilijk om daar wat van te zeggen.
Geef eens een link naar je template en een link naar de pagina nadat
TYPO3 zich er mee bemoeid heeft. Dan is een vergelijk mogelijk. En dus
ook een advies.

De enige pagina die ik wel kan vinden, paulm.nl, geeft in de
paar regles waaruit deze bestaat, in Firefox al 8 warnings.

Overigens is Firefox (met een paar extensies) een heel waardevolle tool
voor het analyseren van je brouwsels.

Succes,

Daniel