[Typo3-UG Dutch] Hosting Typo3: Inventarisatie behoefte

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Fri May 13 23:30:11 CEST 2005

> Zoals jullie weten is het niet eenvoudig kwalitatief goede Typo3 hosting
> met
> de juiste mogelijk en vrijheden te organiseren. Zeker als je graag wil dat
> de hoster ook Typo3 kenis heeft (binnen of buiten de community) en dus
> begrijpt wat de impact van bv nieuwe php/mysql versies heeft op de
> werking.

Lijkt me een interessante discussie... alleen is als belangrijke input ook
 waarvoor iemand de hosting wil gebruiken. Ik denk dat er een groot
verschil is tussen de wensen die iemand heeft voor een verenigingssite,
corporate site of persoonlijke site.

Als er voldoende interesse is, kan ik kijken of wij een voor leverancier
en afnemer interessant model kunnen ontwikkelen. En daarvoor is input
nodig van ontwikkelaars omtrent de wensen en ook wat ze kwijt willen zijn.

Janno, goed idee!

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Skype_ID: roodlicht

Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.