[Typo3-UG Dutch] Hosting Typo3: Inventarisatie behoefte

Marc Hage mrhage at gmail.com
Sat May 14 11:39:01 CEST 2005

je bedoelt zoiets als http://tekdevelopment.com/ die hosting met
voorgeinstalleerde typo3 leverd en ook nog eens upgrade als nodig is dan en
als je goedkeuring geeft. Is de 2e hosting provider die ik uitprobeer,
eerste was lycos, en tek heeft een stuk betere snelheid dan lycos. Die
jongens van lycos proberen echt zoveel mogelijk uit die servertjes te halen,
waarschijnlijk 100den klanten en dan kun je dus niet Typo3 gaan hosten. Maar
tek doet het tot nu toe erg snel... VOOR 10 DOLLAR PER MAAND. Ook hebben ze
alvast die image dingen ingesteld inclusief pdf functionaliteit. Let op ik
vind het tot nu toe ok bij tek maar als je er bij gaat en alles loopt ruk...
dan heb ik er niets mee te maken :)
Wat ze niet hebben is ssh login maar zij fixen die dingen als symbolic links
en dergelijke. Cron jobs kun je wel instellen via een een of ander plesk
achtig stukje software. Enige wat me tot nu toe tegen valt is het niet
hebben van sFTP of iets met secure socket layer maar daar mail ik nog over
met ze. Met betrekking tot php versie 5... geen idee... nog geen last van
gehad... dus dat zullen we wel zien

groetjes marc