[Typo3-UG Dutch] Gebruikersgroep

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Thu May 12 15:27:27 CEST 2005

Ola,

Nederlandse documentatie zal zeker een onderdeel zijn van de discussie
morgen. De handleiding van de TU is grotendeels door ons gemaakt en we
beschikken over nog veel meer Nederlandse handleidingen van extensies,
al zijn dat ook veelal gebruikershandleidingen. Verder hebben we nog
diverse andere zaken geproduceerd door de jaren heen zoals een
Nederlandstalig TYPO3 features document.
Ik wil dat soort dingen best vrijgeven alleen een probleem is dat vijwel
iedereen in Nederland vrijwel alles voor zichzelf houdt. Zo lees ik hier
over extensies maken en uit de threats blijkt dat aardig wat mensen
extensies gemaakt hebben. Ik zie er alleen niet eentje gepubliceerd op
typo3.org. We moeten er dus naartoe om een manier te vinden waarbij
iedereen die wat bijdraagt ook de beschikking krijgt over dingen die
anderen gemaakt hebben waarbij zij die dit niet doen maar hier ook een
eerlijk principe achter zit. Er moet in ieder geval samen gewerkt gaan
worden, wat dus de kern van de discussie is.

Groetjes,

Sander