[Typo3-UG Dutch] Gebruikersgroep

Hans Olthoff (AlterNET) hans at alternet.nl
Thu May 12 18:22:59 CEST 2005

Beste mensen,

Helaas ben ik morgen verhinderd, maar ik vind het een goed initiatief om
een dag voor TYPO3 gebruikers te organiseren. Verder ben ik het met
Sander eens dat we allemaal een bijdrage moeten leveren aan het TYPO3
product.

Om nu zelf het goede voorbeeld te geven, willen wij namens AlterNET de
handleidingen van Getting Started en MTB/1 vrijgeven in de Nederlandse
vertaling. De documenten zullen vanaf morgen beschikbaar worden gesteld
op http://www.alternet.nl/TYPO3_Handleidingen.128.0.html en in de dagen
erna op http://www.typo3.org.

Vriendelijke groeten,

Hans Olthoff