[Typo3-UG Dutch] Gebruikersgroep

Typo3 UG Dutch KvdHall at xs4all.nl
Thu May 12 14:04:07 CEST 2005

Hallo Joost, Ric en Daniel,

Ook ik ben meer gebruiker dan techneut en wil mijn vragen kwijt kunnen bij
de Dutch usergroep.
Documentatie lezen is noodzakelijk om iets met Typo3 te kunnen doen.
Maar in welke volgorde de doc gelezen moet worden per competentie
(funtioneel versus technisch) is mij niet duidelijk.
Wellicht kan de meer belezen gebruiker(s) hier een opzet voor maken? Of
bestaat dit al?
Een forum van nederlandse Typo3 gebruikers bereikt een grotere groep wanneer
in NL wordt gecommuniceerd.
Wat mij verbaasd is dat er vragen bij 2 gebruikersgroepen wordt geplaatst.
Zou ik niet zo gauw doen tenzij...

Voor de bezoekers van de GG-dag van morgen, veel succes.

Vriendelijke groet,
Kees van der Hall

www.specialcats.nl