[Typo3-UG Dutch] Gebruikersgroep

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Thu May 12 13:36:18 CEST 2005

Hoi Daniel,

> En dan vind ik zulke mensen in een Nederlandstalige TYPO3 community
> (Nederlands zei je toch?) een waardevolle aanvulling.

Abs. mee eens!

> En dat er geen ballotage of toelatingsexamen is.

Precies.

> Dus wat mij betreft is *iedereen van harte welkom*.

Ook mee eens.

In feite, misschien in eerdere berichten van mij niet duidelijk genoeg
gezegd:

- elke vraag is iets waar iemand mee speelt, dus in mijn ogen legitiem -
beginner of pro, dat maakt niets uit, want ook ik ben op veel vlakken nog
een beginner ...

> Tot morgen.

Helaas, andere verplichtingen..

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.