[Typo3-UG Dutch] Gebruikersgroep

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Thu May 12 12:26:09 CEST 2005

Hoi Joost,

> Ik vind het dus erg prettig om deze maillijst te hebben waar ik, als
> gevorderde beginner, vragen kan stellen en ook antwoorden kan geven. Zoals
> deze lijst nu werkt bevalt me prima.

Zo hoort het! ;)

> Voor mij zou het dus jammer zijn wanneer van gebruikers van deze lijst
> verwacht gaat worden dat ze minstens de Duitse Typo-bijbel gelezen hebben
> of alle documentatie op Typo.org snappen.

Wat verwacht mag worden is dat minstens enkele basisdocumenten zijn
doorgenomen. Bv. Modern Template Building is toch wel een 'vereiste' om
met TYPO3 aan de slag te kunnen. Veel basis info wordt daarin uitgelegd.
Maar je geeft aan een gevorderde beginner te zijn, dus ga ik er vanuit dat
je dit al hebt gedaan. Verder is het zo, dat er steeds wel verwacht mag
worden dat je eerst de documentatie leest en dan iets hebt geprobeerd en
op basis van knelpunten de vragen stelt. Lijkt mij wel zo logisch.

> bijbehorende archieffunctie is meegenomen.

Als je een Newsreader gebruikt, heb je een archieffunctie lokaal... verder
wordt de mailinglist al gearchiveerd via Netfielders.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.