[Typo3-UG Dutch] RE: CHC Forum probleem

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu May 12 11:03:51 CEST 2005

Ronald Kools schreef:

>  Excuses. Ik begreep uit de reacties van vorige week dat deze mailinglijst
>  minimaal belast moet worden, dus het leek me handiger om de rest even op
>  het forum te gooien (zie http://typo3.tros.nl/forum/viewtopic.php?t=36 even
>  voor uitgebreidere info).

Ik geloof niet dat het de belasting van het systeem betrof. Maar meer om
  de mentaliteit van de vragensteller.

 > Ik heb aan de "voorkant" een pagina gemaakt en
>
>  Aangezien de styles wel worden uitgespuugd lijkt het (een beetje) op een
>  rechtenprobleem, vandaar dat ik aan die users zit te denken. Als je nog
>  ideeen/suggesties hebt hoor ik ze graag. 8-)

Zoals ik al zei, dat je de styles wel ziet komt puur omdat je de
extensie hebt geinstalleerd. Dit zegt verder niets over het wel of niet
goed ingericht zijn van de extensie.

En verder zou ik zeggen dat het zou moeten werken als jij inderdaad de
handleiding gevolgd hebt.

Als je de speciale backend tool (onder Web) gebruikt, zijn dan alle
"rubrieken" (users/cat etc) ingevuld?

Kijk nog eens naar de gebruikte PID's.

Het enige wat ik nog kan verzinnen is een tikfout of een denkfout. En
dat betreft dan met name gegevens zoals pid's en paden naar templates.

Succes,

Daniel