[Typo3-UG Dutch] RE: CHC Forum probleem

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Thu May 12 10:31:30 CEST 2005

 @ Daniel Doesburg:

 "Je noemt een aantal zaken die je gedaan hebt. Bravo. Maar ik lees niets
  over het plaatsen van de plugin in een pagina content."

 Excuses. Ik begreep uit de reacties van vorige week dat deze mailinglijst
 minimaal belast moet worden, dus het leek me handiger om de rest even op
 het forum te gooien (zie http://typo3.tros.nl/forum/viewtopic.php?t=36 even
 voor uitgebreidere info). Ik heb aan de "voorkant" een pagina gemaakt en
die
 aan het forum gekoppeld. In die pagina is een record gezet waarin de plugin
 is geselecteerd. Ik heb ook even een vrij simpele "Hallo" in de pagina
gezet
 en die doet het gewoon. Ook bij de tabjes heb ik alle informatie ingevuld.
 Ik heb eigenlijk gewoon stap voor stap de handleiding gevolgd.

 "Ik zie dat je in de engelse lijst je probleem ook gedropt heb. Daar geef
  je de frontendusers de schuld. Maar je kunt het forum gebruiken zonder
  users. EN ik wil je ook adviseren om daar mee te beginnen. Eerst gewoon,
  daarna pas met kunstjes."

 Zoals Janno ook al aangeeft begreep ik uit de FAQ van het CHC forum dat de
 meeste problemen te wijten zijn aan niet of verkeerd aanmaken van groups
 of users. Ik heb geen restricties ingesteld verder, ik heb puur en alleen
 even een groep en een user aangemaakt om uit te sluiten dat dit het
probleem
 zou zijn.

 Aangezien de styles wel worden uitgespuugd lijkt het (een beetje) op een
 rechtenprobleem, vandaar dat ik aan die users zit te denken. Als je nog
 ideeen/suggesties hebt hoor ik ze graag. 8-)

 Mvrgr,

 Ronald Kools