[Typo3-UG Dutch] Initieele setup stand alone Typo3

Kees KvdHall at xs4all.nl
Tue May 10 09:43:29 CEST 2005

Waarschijnlijk vraag ik naar de bekende weg, maar ik probeer het toch maar even.

Ik heb een Typo3 op W98 gedraaid en nu op WindowNT.

Voor de documentatie werkzaamheden en het testen van extenties wil ik overstappen naar een "schone" typo3 installatie.
Hierbij wil ik van de windows omgeving naar de Linux omgeving overstappen.
De documentatie op Typo3.org geeft geen specifieke aanduiding van Linux versie (suse of red hat) en een ook geen versie nummer aan.
Om niet het wiel weer uit te vinden hoor ik graag wat de beste combinatie is.
Omdat Typo3 versie 3.8 pas na juli uitkomt ga ik 3.7 installeren. Hierbij zoek ik de juiste combinatie(s).

Groeten, Kees