[Typo3-UG Dutch] Inschrijving gesloten

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Mon May 9 17:56:33 CEST 2005

Beste T3ers,

De inschrijving voor de T3 UG Dag is bij deze gesloten. Verheugd kan ik
jullie melden dat zich op de valreep nog vijf partijen hebben aangemeld
waarmee het aantal deelnemers op 40 is gekomen, precies het streefgetal.
Als ik naar de inschrijvingen kijk dan komen ze van grote tot kleine
bedrijven, van free-lancers en van de overheid, waarmee de basis voor de
dag behoorlijk groot te noemen is. De opkomst is groter dan destijds bij
de eerste Snowboard tour en wij beschouwen de dag daarom voor een deel
al als geslaagd!

Groetjes,

Sander Vogels