[Typo3-UG Dutch] Discussie over het stellen van vragen.

Typo3 UG Dutch KvdHall at xs4all.nl
Sun May 8 15:34:29 CEST 2005

Hallo Patrick,

Graag ontvang ik de handleiding. Ik zal deze aanvullen met wat er nog niet
vertaald is.
Ik zit ook met de vraag of een Engelse versie wenselijk is. Zo ja, dan
vertaal ik ook naar het Engels.
We kunnen de tekst ook aanpassen naar de versie 3.7 waar mijn website op
draait.
Voor de versie 3.8 moeten we maar iets anders bedenken.
Ik kan niet in 1 keer alle doc problemen en versie problemen oplossen.
Laten we zorgen dat er z.s.m. iets beschikbaar komt.

Groeten, Kees

"Patrick Broens" <patrick at patrickbroens.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1115551651.14218.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
> [...]
> van content in pagina's op een hele nieuwe manier gebeurt.
> Ook voor de afbeeldingen (screenshots)  zou ik een nieuwe tijdelijke site
op
> moeten zetten om deze op te nemen in de handleiding.
>
> Voor wat betreft de nieuwe versie 3.8 die er aan zit te komen ben ik bang
> dat de handleiding erg verouderd is en zal dus in zijn geheel opnieuw
> geschreven moeten worden.
>
> De handleiding, tot zover deze af is, kun je eventueel zo van me krijgen.
> Dat bespaart weer een hoop tijd. Voor bezoekers van de TYPO3-UG Dutch dag,

NL