[Typo3-UG Dutch] Re: Typo3-ug-dutch Digest, Vol 17, Issue 2

Kees Wedzinga kees at wedzinga.nl
Mon May 2 21:20:35 CEST 2005

Ik heb de discussie met belangstelling gevolgd.
Ik ben nog verre van Pro, maar ben leergierig en wil graag van de hoed en de
rand weten.
Ook mij bekroop het gevoel dat ik als beginner niet terecht kon hier.
Misschien gaat dat veranderen met dit initiatief.

Als beginner wil ik hier graag aan meewerken.

Kees Wedzinga

Op 02-05-2005 20:21, stuurde Luuk Roovers <l.roovers at vicus.nl> mij het
volgende bericht: