[Typo3-UG Dutch] Nederlandse versie TYPO3 boek

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu Jun 16 11:22:24 CEST 2005

Wat een enthousiastme in de ML.

Maar, en daar is de zwartkijker weer, wat blijft er van het
enthousiastme over als er een prijs bekend is?

Sander, kun je al iets zeggen over de uiteindelijke verkoopprijs van
zo'n boek?

Ik denk dat de hoogte van die prijs voornamelijk samenhangt met de
verwachte oplage.
En daar wring hem nu juist de schoen.

Al die enthousiastelingen bestellen op voorhand precies één exemplaar.

Een rekensommetje:
Tel alle namen (afzenders) in deze ML bij elkaar op, dan kom je nog niet
op 150, ook al tel je alle namen mee van mensen die onder verschillende
namen meedoen.
Het aantal deelnemende bedrijven aan de gebruikersdag schat ik op nog
geen 20.

Stel dat alle "namen" 2 boeken willen en alle bedrijven 20, dan kom ik
op nog geen 700 exemplaren. En dat is bovendien heel erg ruim berekend.

Wat voor prijskaartje hangt er dan aan?

'k Ben benieuwd,

Daniel