[Typo3-UG Dutch] Dutch TYPO3 Association

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Wed Feb 16 15:36:35 CET 2005

Sorry, maar ik geraak hier niet wijs uit.

Kan iemand mij een link doorsturen waar op staat waar dit alles nu
concreet over gaat?
Zover ik het heb begrepen willen jullie een Dutch Typo Association
oprichten en houden jullie binnenkort een meeting.

Zulk een meeting zou ik ook wel willen bij wonen.
Akkoord, ik ben een Belg, maar als vlaming kan ik best een goed woordje
Nederlands (hoewel sommige nederlanders dit betwisten).

Het zou vooral interresant zijn om contacten te leggen en te kijken hoe
jullie dit willen opvatten.
Voorlopig loopt vlaanderen nog mijlen achter tegenover Nederland ivm
Typo3 (ik ben nog steeds 1 van de enigste personen die professioneel met
Typo werkt in Vlaanderen). Doch lijkt me een samenwerking met Nederland
niet oninteresant. De taal blijft hetzelfde.

alvast dank

Rob