[Typo3-UG Dutch] Dutch TYPO3 Association

Daniel Doesburg danieldoesburg at hotmail.com
Wed Feb 16 19:35:16 CET 2005

Hoi Rob,

Zal ik eens proberen om jou wijs uit te geraken? Moet je wel even stil
blijven zitten!

Alle gekheid op een stokje . .

Als je de thread "Vertaling CWT_Community" leest ben je helemaal bij.
Eigenlijk wordt het voor jou echt interessant vanaf de mail van Sander.

Heb je daarna nog vragen dan kun je die hier plaatsen onder deze of een
nieuwe thread.

Ik hoop je te zien op de eerste TYPO3-Benelux dag.

Groeten,

Daniel

"Rob De Vries" <spam_this at pandora.be> schreef in bericht
news:mailman.1.1108564579.11059.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...