[Typo3-UG Dutch] Dutch TYPO3 Association

Daniel Doesburg danieldoesburg at hotmail.com
Tue Feb 15 12:43:31 CET 2005

Beste Nederlandse/Nederlandstalige medeTYPO3ers,

Hier het vervolg van de discussie onder een naam die de lading dekt (hoop
ik).
Ik geloof dat ik de eerste was die tegen de regels in ging, door onder de
"oude" kop over een vertaling, te beginnen over iets gezamenlijks van de
Nederlandse TYPO3-ers.

Ik hoop het hiermee weer een beetje goed te maken.

Alhoewel een aparte conferentie misschien ook het overwegen waard is.

Er hebben zich via deze conferentie al een paar mensen opgegeven voor de
landelijke dag.
Zelf heb ik dat met een emailtje regelrecht naar Sander gedaan.
Er zullen wel meer zijn die dat gedaan hebben.

Ik stel voor, en in feite is dat een vraag aan Sander, om hier t.z.t. een
lijst te publiceren of rond te mailen (i.v.m. de privacy), van de deelnemers
en hun woonplaatsen, zodat we meerij-afspraken kunnen maken.

Over de uitvoering van eea kunnen we hier nog wel even doorpraten.

'k Ben benieuwd,

Daniel