[Typo3-UG Dutch] Update/toevoegen tabellen gaat niet (meer) goed...

Daniel Doesburg danieldoesburg at hotmail.com
Sat Feb 12 14:38:57 CET 2005

Hoi Erwin,

De nieuwste versies van MySQL (v. 4.1) geven hier en daar problemen.
Het lek is, als ik het goed begrepen heb, ook al boven water. In een
(misschien wel de) volgende versie van TYPO3 zal dat worden opgelost.
Sommige extensieschrijvers kwijten zich nu al van hun taak door hun extensie
ook geschikt te maken voor deze versie.
Gezien de frequentie waarmee de static-tables in het verleden geüpdate
werden denk ik dat, als dit het euvel is, hier ook gauw een verbeterde
versie voor komt.

Je hebt er niets aan. Maar nu weet in welke richting je vermoedelijk de
oorzaak moet zoeken.

Groeten,

Daniel

"Erwin van de Ree" <erwin.van.de.ree at planet.nl> schreef in bericht