[Typo3-UG Dutch] Element Browser niet zichtbaar

Timur Özcan tozcan at fnl.nl
Mon Feb 14 11:07:05 CET 2005

He daniel

Met de element browser kun je in typo3 door de boom structuur lopen. Bijvoorbeeld
bij een template van een pagina heb je bij "include basis template" naast het witte
vak drie knoppen. Eentje met twee pijlen, een prullenbak en een knop van de Element
browser. Als je die klikt, opent zich een nieuwe scherm. En daarin kun je dan in de
boom zoeken naar bijvoorbeeld basis templates.

Alleen bij mij zie ik alleen een wit scherm. Ik heb norton helemaal uitgezet maar
geen effect. Ik ben nu verder aan het kijken waar het aan ligt. Anders kan ik niet
verder werken. Als iemand nog tips heeft graag ff mailen.

Groeten,
Timur