[Typo3-UG Dutch] Frame website

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Wed Dec 21 20:18:38 CET 2005

Hoi Jordan,

Dat moet je doen met een stuk javascript of PHP. Binnen een standaard href
- wat in feite ook een link in T3 is - is het niet mogelijk om met 1 klik
meerdere pagina's aan te roepen.

Even kort zoeken via Google levert dit javascript voorbeeld op>

http://www.webreference.com/js/column36/multiple.html

Misschien helpt het.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,