[Typo3-UG Dutch] Frame website

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Dec 22 10:32:38 CET 2005

Hoi Ric,

> Dat moet je doen met een stuk javascript of PHP. Binnen een standaard href
> - wat in feite ook een link in T3 is - is het niet mogelijk om met 1 klik
> meerdere pagina's aan te roepen.
> Even kort zoeken via Google levert dit javascript voorbeeld op>
> http://www.webreference.com/js/column36/multiple.html
> Misschien helpt het.

Dank voor je antwoord. Ik heb het frames verhaal over boord gegooid omdat ik
de links vanaf tt_news niet goed kreeg, inlogscherm opende niet in het
juiste &TYPE=NR verhaal etc. etc. Ik ben niet echt fan van frames en al
helemaal niet hoe typo3 hiermee over weg gaat. Ik heb nu maar voor absolute
waardes in <div containers> gekozen zodat het net lijkt of je frames hebt
die apart te scrollen zijn, maar toch alles in 1 template zit.

Toch bedankt voor je antwoord!

Groeten,
Jordan van Bergen