[Typo3-UG Dutch] Frame website

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Dec 21 17:53:56 CET 2005

Beste typo3'ers ;-)

Ik heb een volledige site gebouwd met 4 frames. Een en ander werkt dus via
een frameset vanuit de constants en setup aangestuurd. Dit werkt. Echter heb
ik onderin 3 frames naast elkaar dus links - midden - rechts. Kies ik nu in
het bovenste frame voor een menu optie dan open de page content in het
middelste scherm, leuk precies wat je verwacht. Echter moet er in het frame
linksonder en rechtsonder ook iets getoond worden.

Simpele vraag, waarschijnlijk moeilijk antwoord: Hoe zorg je er voor dat je
met een frame website als je op een link klikt van een pagina er in meerder
frames content veranderen op basis van de pagina die je hebt geselecteerd?

Als het niet helder is dan hoor ik dit graag. Wellicht kan ik dan meer info
geven. Volgens mij is het op zich duidelijk wat ik wil, vanaf 1 link in het
menu meerdere frames van content voorzien op basis van deze 1 klik dus.

Groeten
Jordan van Bergen