[Typo3-UG Dutch] Vraagje (html)header instellingen

Bas van de Wiel bas at llink.nl
Mon Dec 19 14:06:16 CET 2005

Hoi Damien,
Wat je zoekt, staan in de TSRef (te vinden via de documentatie matrix op
TYPO3.org). Kijk eens naar de sectie over CONFIG:

http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_tsref/quot_CONFIG_quot/

en het object PAGE

http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_tsref/quot_PAGE_quot/

Lukt het hiermee niet, laat het dan even weten.

Succes!

Bas

--
Bas van de Wiel