[Typo3-UG Dutch] Vraagje (html)header instellingen

Damien van Holten damien at dlma.nl
Mon Dec 19 13:51:31 CET 2005

Hallo mensen,

Ik ben sinds kort bezig in de wonderlijke wereld van Typo3. Het valt
niet mee, maar ik ben aardig op weg.

Ik had een kleine vraag die wellicht door een van jullie beantwoord kan
worden: Waar kan ik de (html)header instellingen van een algemene pagina
instellen? Typo3 roept standaard een javascript op, dat zou ik er graag
uit willen halen en ook wil ik de doctype declaration veranderen. Tot nu
toe geen succes, ook niets kunnen vinden in de documentatie.

Alvast bedankt!

--
met vriendelijke groet,
Damien van Holten