[Typo3-UG Dutch] templavoila

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Fri Dec 16 15:48:14 CET 2005

Patrick,

Thanks voor je snelle reactie...ik ga dit weekend zeker aan de slag met je oplossing. Heb je trouwens ook ervaring in het aanbieden van content-objecten gebaseerd op FE-usergroups in templavoila?

Grtz..remco

Voorbeeld:

Gebruik "gb_weather" voor het aanbieden van locatie-gebaseerde weerdienst gekoppeld aan http://weather.yahoo.com/regional/NLXX.html

Ik heb ong. 100 FE's verdeeld over heel Nederland....die ik dus gepersonaliseerde weerdienst wil aanbieden gebaseerd op hun plaatsnaam. Dit heb ik gerealiseerd door op elke pagina de plugin te activeren...met daarin expliciet de gedefinieerde..FE-group. Mijn concreete vraag, hoe definieer rechten tot een object?

Heb je hier ook een oplossing voor of een doc's waarin in ik opzoek kan gaan naar een oplossing.

Grtz....remco