[Typo3-UG Dutch] Vraagje (html)header instellingen

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Mon Dec 19 14:08:25 CET 2005

Hallo Damien,

Je kunt dit via TypoScript doen. Om de doctype op XHTML 1.0 Strict te
zetten bijvoorbeeld moet je het volgende toevoegen aan je TypoScript
template setup:

config.doctype = xhtml_strict

Ook de javascript code weg halen kan via TypoScript:

page.config.removeDefaultJS = 1

Met vriendelijke groet,
Rudy Gnodde

WIND Internet