[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

AdCon IT Management BV (A. de Vos) info at adcon.nl
Mon Aug 22 11:48:14 CEST 2005

Ja ik geef het toe, ben een echte noob op het vlak van TYPO3. Ik moet ook
mijn weg nog vinden in het land van de documentatie.

Zo heb jij, Daniel, het bijvoorbeeld over een Matrix met vetgedrukte titels.
Klinkt goed. Waar is dat?

Kun jullie mij ook andere lokaties geven waar ik als nooby veel kan vinden
(liefst geen duits)? Als ik dan hier weer een vraag stel dan is het
tenminste een echte uitdaging voor jullie  :)

* Wat betreft de 2 entries. Die ontbraken inderdaad. En nu ik deze wel heb
geplaatst in de constants-section lijkt alles te werken. Bedankt voor de
super-tip dus.

Arne