[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Mon Aug 22 12:18:46 CEST 2005

Arno de Vos schreef:
> Ja ik geef het toe, ben een echte noob op het vlak van TYPO3. Ik moet ook
> mijn weg nog vinden in het land van de documentatie.
>
> Zo heb jij, Daniel, het bijvoorbeeld over een Matrix met vetgedrukte titels.
> Klinkt goed. Waar is dat?

->typo3.org
->documentatie
Als je "documentatie" kies in de rode kopregel kies je daarna "matrix",
kies je "documentatie" uit de linker menubalk kom je direct in de matrix.

In het linkermenu vind je de toegang tot de video's en HET TYPO3 BOEK!

Daarnaast vind je op startkabel.nl en startpagina.nl aparte pagina's
over TYPO3

Zoeken met Google levert ook heel aardige resultaten op.
Zeker de laatste tijd nu de groei van TYPO3 niet meer te stuiten is.

En vlak ook de mailinglists niet uit!

> (liefst geen duits)? Als ik dan hier weer een vraag stel dan is het
> tenminste een echte uitdaging voor jullie  :)
Helaas heeft Duitsland voorlopig het voortouw waardoor er veel in het
duits is. Elke grote plaats heeft zijn TYPO3 usergroup met eigen site.
En daar staan nog wel eens aardige dingen op. Maar de officiele voertaal
voor de internationale T3-community is engels. Dus dat treft dan weer.

En wat die uitdagingen betreft: Kom maar op!

Groeten,

Daniel