[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Mon Aug 22 10:55:35 CEST 2005

Arno de Vos schreef:
> Ik gebruik de ingebouwde versie. Het is eigenlijk overgenomen van de
> standaard demo "quickstart" website.... de football club. Een pagina login
> bevat normale tekst-content en een blokje Login.
>
> Een 'sysfolder' met de naam "Users" bevat de website-usergroups en
> website-users.
>
> [het gekke is eigenlijk dat er geen verbinding is tussen het login-blokje en
> de sysfolder "Users", is dat het probleem?]

Dat zou best wel eens kunnen. Maar ik ging er even vanuit dat dit soort
basale dingen geregeld was.

Misschien is het verstandig om eerst eens de documentatie door te lezen.
Met name de vetgedrukte titels in de matrix kan ik van harte aanbevelen.
Voor de moderne consument is er ook een uitgebreid scala aan instructie
video's. Start, sit-back and enjoy

Maar nu je verbinding tussen de loginbox en de usermap.
Dat gaat als volgt: Je klikt op je root pagina, vervolgens kies je
Sjaloon/Template in het menu. Dan heb je rechtsboven een dropdown menu
waar je constat editor kiest.
Dan kies je de Category CONSTANTS
Dan staat ergens onderaan een tweetal entries voor je loginbox.
Beantwoord de vragen en kleur de plaatjes.

Lukt het niet, dan horen we het wel weer. Maar leg wel even een paar
relevante documenten naast je toetsenbord. Dat werkt zoveel prettiger.

Succes,

Daniel