[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

AdCon IT Management BV (A. de Vos) info at adcon.nl
Mon Aug 22 09:44:15 CEST 2005

Ik gebruik de ingebouwde versie. Het is eigenlijk overgenomen van de
standaard demo "quickstart" website.... de football club. Een pagina login
bevat normale tekst-content en een blokje Login.

Een 'sysfolder' met de naam "Users" bevat de website-usergroups en
website-users.

[het gekke is eigenlijk dat er geen verbinding is tussen het login-blokje en
de sysfolder "Users", is dat het probleem?]

Voor het aanmelden van nieuwe users heb ik wel een plugin gebruikt via een
tutorial. Ik hoopte dat deze tutorial ook mijn probleem zou oplossen. De
plugin "Frontend User administration" kun je zien op de pagina "Create
Login". Voor deze plugin in de template ->

constants:
plugin.feadmin.fe_users {
  file.templateFile = media/scripts/fe_admin_fe_users.tmpl
  email = arne at iceshop.nl
  emailName = Arne ICEshop
  pid = 14
  usergroupOverride = 1
  styles.content.loginform.pid = 1
}

In de setup en constants van de template is verder niets te vinden over de
loginpagina of over de sysfolder users. Zou ik hier iets missen? Jullie
mogen mij ook verwijzen naar een goede tutorial hierover... kon deze niet
vinden eigenlijk (google).

Bedankt wederom,

Arne