[Typo3-UG Dutch] een nieuwe TYPO3 fan?

zepaz Quixxiong zepazque at gmail.com
Fri Apr 1 11:44:13 CEST 2005

Vraag a hangt af van hoe kritisch de sites zijn. Mocht het geen geld
kosten als de site in de productie omgeving plat ligt kan je er goed
voor kiezen om het op dezelfde server te installeren. Anders op 2
servers. Het grote voordeel van 2 servers is, dat mocht op vrijdag
avond de server helemaal dood gaan (harde schijf crash etc.) en je
hebt geen 24x7 support van je hardware leverancier dat je altijd nog
een backup mogelijkheid hebt.

Vraag b idem.