[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

Ruben Vermeersch lists at lambda1.be
Mon May 3 18:32:34 CEST 2004

On Mon, 2004-05-03 at 18:26 +0200, tim tuerlinckx wrote:
> Wie in Belgi naar een goede provider zoekt kan o.a. terecht bij priorweb
> (er zijn er natuurlijk nog andere, maar mijn typo3 installatie werkt er zeer
> vlotjes).
>
> Groetjes
> Tim

Gezien de lange reeks klachten die ik tegenwoordig hoor over Priorweb
(zoek maar eens in de be.providers newsgroup) zou ik priorweb toch niet
meteen aanraden (vooral aangezien ze *nog steeds* geen control panel
hebben hoewel ze dit reeds meer dan een jaar beloven (zegt genoeg
eigenlijk)

Met Vriendelijke Groeten,
Ruben

--